Dutch /Flemish French English German Spanish
Inschrijven of registreren

Retour

Teruggave (Retourneren)

• Ontvangst van beschadigde producten : Als U vaststelt dat bij aflevering de verpakking van de producten beschadigd is,dient U dit te vermelden op de afleveringsbon of dient U simpelweg de levering te weigeren. Gelieve ook binnen de 7 dagen met ons contact op te nemen en ons te melden welke schade U hebt vastgesteld aan de verpakking. Dit zal ons aanzienlijk helpen als we eenmaal in discussie treden met onze logistieke partner. Zodra we de beschadigde producten in ons magazijn hebben ontvangen, sturen we U de nieuwe producten op. In de meeste gevallen zijn de prodcuten zo beschadigd geraakt bij aflevering en is een herstelling quasi niet haalbaar.
• Als u gewoon uw mening hebt gewijzigd : Als U producten bij ons heeft besteld,maar vervolgens besloten hebt dat U deze bestelling wenst te annuleren ,dan hebt U het recht om dat te doen en zullen we U uw geld terugstorten op voorwaarde dat
1) De bestelde producten niet langer dan 7 werkdagen (werkdagen betekent alle dagen behalve zaterdagen,zondagen en feestdagen) in uw bezit zijn.
2) Dat U ons in schrifelijk laat weten dat U, uw bestelling wenst te annuleren.
Gelieve te noteren dat U geen bestelling kan annuleren voor producten die verwijderd zijn uit de originele verpakking en/of gebruikt zijn door U. Elektrische producten kunnen niet geannuleerd of teruggestuurd worden.
U zult een terugbetaling ontvangen via uw oorspronkelijke betalingskanaal binnen een redelijke termijn ,doch nooit later dan 30 dagen nadat U de producten schriftelijk hebt geannuleerd. Als we producten bij U dienen op te halen,kunnen we U de ophaalkosten doorrekenen en kunnen we dit in mindering brengen op het terug te betalen bedrag. Houdt er rekening mee dat we U een kost kunnen aanrekenen voor het terug op stock brengen van de producten.,indien deze door ons op een correcte wijze werden afgeleverd.
Downloaden van het teruggave formulier (retourformulier)